Today’s Legendaries

Today’s legendaries: 5 demek isterdim ama bu gün Diablo oynamadım😦 ama onun yerine Starcraft oynadım. Biraz yeni bir oyuncu olduğum için ilk 5 maçtan sadece 1 ini kazanarak bronz lige girdim. Ama yine ligde 2. yim yani bunu da herkes bilsin😀 en sondada Tuna’ yla birlikte aldığımız galibiyet süper oldu😀 taa eskilerden, oynadığım ilk oyunlardan biri saydığım Age Of Empires 2 ve oyun hayatımdaki dönüm noktalarından biri olan War Of The Ring gibi strateji oyunlarını oynayıp durduğum günleri hatırlatıyor bana Starcraft. Tam sevdiğim gibi ‘Just For Fun’ bir oyun

Leave a Reply

