Kınama

Star wars u izlememiş olanları kınıyorum.
Fifa varken pes oynayanları kınıyorum.
Her şeyde kendini yere atıp kendisi faul yapınca çıldıranları kınıyorum.
Fener Galatasaray ı yenince “ama bizim UEFA kupamız var” diyenleri kınıyorum.
BBM pinlerini oraya buraya yazanları kınıyorum.
Face te ask.fm linklerini paylaşırken üstüne “sooooor” yazanları kınıyorum.
Okulun biyerlerinden bizi gözetleyip sonra bize milletin ask.fm inden söven kendini bişey zanneden zavallıları şiddetle kınıyorum.
Orhan Gencebay ı sevmeyenleri kınıyorum.
Kısık sesle yaptığım espirileri bağırarak sınıfa satanları kınıyorum.
Türk Sanat Müziği ni amele şeklinde nitelendirenleri şiddetle kınıyorum. Arkadaşlarımın burunları ve kaşlarıyla ilgili gereksiz yorumlar yapan kendini bir şey sanan zavallıları kınamakla kalmıyor kendilerine içtenlikle acıyorum.
xBox 360 ın PS3 ten iyi olduğunu savunanları kınıyorum.
Kantinde habire önüme kaynayanları kınıyorum.
Işın kılıcı modellerinin oyuncak olduğunu söyleyenleri kınıyorum.
Coldplay ve Beatles bilmeyenleri çok acayip duygularla kınıyorum.
Bu yazıyı okuyup bana küfredenleri kınıyorum.
Scamcileri kınıyorum.
Galatasaray ın Fenerbahçe den daha başarılı bir kulüp olduğunu savunanları istatistiki verileri okumaya davet ediyorum.

Leave a Reply

